ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 93.90 89,21   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

(KO)MEDIA KONTEKSTY DYSKURSU MEDIALNEGO


GOŁUCHOWSKI J. KONIECZNA D. ZDANOWICZ-CYGANIAK K.

wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 93.90 Twoja cena  89,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

(KO)media Konteksty dyskursu medialnego


Działalność mediów - kontekst prawny, ekonomiczny i edukacyjny

Analiza dyskursu medialnego

Komunikacja medialna i marketingowa

Odpowiedzialność dziennikarza, odpowiedzialność mediów

Komunikacja w sieci - stereotypy, strategie, wspólnoty


Wstęp

Część I
Działalność mediów - kontekst prawny, ekonomiczny i edukacyjny
1. Funkcjonowanie radia i telewizji w Intcrnecie w świetle prawa polskiego - Andrzej Adamski
2. Misja mediów publicznych. Między faktem a iluzją - Marek Łuczak
3. Modele płatnej dystrybucji treści w Internecie - Sebastian Musiol
4. Internet communication - options, benefits and dangers -Zlata Żeleńska.
5. Stav implementacie medialnej vychovy v ramci celozivotneho vzdelavania
v Slovenskej republike - Marcel Lincenyi
6. Nowe media w komunikacji szkoły wyższej - opinie i preferencje studentów - Olgierd Witczak
7. Creating projects in teaching statisties for mass media studies - Peter Szabo, Edita Szabovd

Część II
Analiza dyskursu medialnego
8. Medialny preset a socialno-kulturne konzekvencie jeho posobenia v elektronickych mediach - Juraj Rusnak
9. Uwarunkowania i perspektywy informatyzacji analizy współczesnego dyskursu medialnego - Jerzy Gołuchowski, Dorota Konieczna, Anna Losa-Jonczyk
10. Przenikanie się języków specjalnych w polskich mediach - płynna nowoczesność czy skuteczniejsza komunikacja? -Anna Godzich (Szemberska)
11. Polski dyskurs internetowy na przykładzie blogów publicystycznych - Dorota Konieczna
12. Dziennikarz i teolog wobec współczesności. Wizerunek interlokutorów, sytuacja komunikacyjna i przekaz medialny w wywiadach-rzekach (Jan Paweł II, Benedykt XVI, Franciszek) - Aleksandra Pethe
13. Wariacje wokół medialnej komedii - Józef Olejniczak
14. O nadużywaniu emocji w tekstach dziennikarskich - Rafał Śpiewak

Część III
Komunikacja medialna i marketingowa
15. Nekromarketing i stereotypy komunikacji medialnej i marketingowej - Łukasz Wojciechowski, Viktória Babjakovd
16. Scenografia v obrazę printovej reklamy - Maria Koskova
17. Celebrities in advertising - Peter Mikulas
18. Percepcia body image v medialnom priestore generaciou Y - Ivana Polakevicovda
19. Typologicka struktura medialnych hrdinov adolescentov - Hana Pravdova, Andrea Koltaiova

Część IV
Odpowiedzialność dziennikarza, odpowiedzialność mediów
20. Kierunki badań w zakresie społecznej odpowiedzialności polskich mediów - Jerzy Gołuchowski, Anna Losa-Jończyk
21. Społeczna odpowiedzialność prasy lokalnej - na przykładzie tygodników wielkopolskich (wydawanych przez Polskapresse)
- Magdalena Baranowska-Szczepańska
22. Odpowiedzialność - dziennikarska komedia pomyłek - Anna Musialik-Chmiel
23. Medyczny dyskurs poradnikowy w kontekście społecznej odpowiedzialności mediów -Joanna Smól
24. Etika v zurnalistike vs. etika v PR - Jana Matusovda
25. Spolocenska zodpovednost medii - jazykova korektnost v masmcdialnej praxi - Andrej Habinak
26. Dominancia masmedii v kazdodennej rovine reality a fenomen profesjonality - Viera Lehoczka
27. Communicating in the traditional media in thc context of culture - Irena Kamińska-Radomska

Część V
Komunikacja w sieci - stereotypy, strategie, wspólnoty
28. Communication strategies of the leaders of the Polish political scene on the Internet - the case study - Małgorzata Adamik-Szysiak
29. Kontestacja władzy w przestrzeni Internetu jako przykład strategii wizerunkowej. Analiza niemieckiej pozaparlamentarnej Partii "Pogo" - Agnieszka Wałecka-Rynduch
30. Anonimowość sieciowego dyskursu a problem egalitarności i autonomiczności obywatelskiej deliberacji w Internecie - Jakub Parnes
31. Digital Networking jako narzędzie budowy społeczeństwa obywatelskiego - Marta du Vall
32. Stereotype approaches to media presentation of the Roma - Eva Poldkovd
33. Nie jesteśmy z księżyca. O komunikowaniu tożsamościowym w blogosfcrze - Katarzyna Zagórska
34. Budowanie tożsamości internetowej wśród dorastającego pokolenia w Rosji - Anna Kadykało
35. Polish lesbian on-line community - research results - Karina Cicha
36. Narracje memoratywne i nekrofilijne w sieci - Katarzyna Zdanowicz-Cyganiak


443 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- RYNEK MEDIALNY
LAKOMY M.

- SKUTECZNA REKLAMA JAK REKLAMOWAĆ ŻEBY SPRZEDAĆ
BARTNIK M.

- KREATYWNA REKLAMA
BURTENSHAW K. MAHON N. BARFOOT C.

- ADWORDS 360° KATALOG SKUTECZNYCH KAMPANII
WIKTORSKA P.

- KONKURENCYJNY RYNEK MEDIALNY TELEWIZJA WOBEC NOWYCH MEDIÓW
SOKOŁOWSKI M. SIEROCKI R. RED.

- MARKETING MEDIALNY
JUPOWICZ-GINALSKA A.

- GOOGLE ADWORDS W PRAKTYCE SKUTECZNA REKLAMA W INTERNECIE
MODRZEWSKI P.

- 10 ZAŁOŻEŃ NETWORKINGU JAK W PEŁNI WYKORZYSTAĆ SWOJE ZNAJOMOŚCI
JAMES L.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022