|
(KO)MEDIA KONTEKSTY DYSKURSU MEDIALNEGO
GOŁUCHOWSKI J. KONIECZNA D. ZDANOWICZ-CYGANIAK K. wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2014, wydanie I cena netto: 93.90 Twoja cena 89,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka (KO)media Konteksty dyskursu medialnego
Działalność mediów - kontekst prawny, ekonomiczny i edukacyjny
Analiza dyskursu medialnego
Komunikacja medialna i marketingowa
Odpowiedzialność dziennikarza, odpowiedzialność mediów
Komunikacja w sieci - stereotypy, strategie, wspólnoty
Wstęp
Część I
Działalność mediów - kontekst prawny, ekonomiczny i edukacyjny
1. Funkcjonowanie radia i telewizji w Intcrnecie w świetle prawa polskiego - Andrzej
Adamski
2. Misja mediów publicznych. Między faktem a iluzją - Marek Łuczak
3. Modele płatnej dystrybucji treści w Internecie - Sebastian Musiol
4. Internet communication - options, benefits and dangers -Zlata Żeleńska.
5. Stav implementacie medialnej vychovy v ramci celozivotneho vzdelavania
v Slovenskej republike - Marcel Lincenyi
6. Nowe media w komunikacji szkoły wyższej - opinie i preferencje studentów - Olgierd
Witczak
7. Creating projects in teaching statisties for mass media studies - Peter Szabo, Edita
Szabovd
Część II
Analiza dyskursu medialnego
8. Medialny preset a socialno-kulturne konzekvencie jeho posobenia v
elektronickych mediach - Juraj Rusnak
9. Uwarunkowania i perspektywy informatyzacji analizy współczesnego dyskursu medialnego
- Jerzy Gołuchowski, Dorota Konieczna, Anna Losa-Jonczyk
10. Przenikanie się języków specjalnych w polskich mediach - płynna nowoczesność czy
skuteczniejsza komunikacja? -Anna Godzich (Szemberska)
11. Polski dyskurs internetowy na przykładzie blogów publicystycznych - Dorota Konieczna
12. Dziennikarz i teolog wobec współczesności. Wizerunek interlokutorów, sytuacja
komunikacyjna i przekaz medialny w wywiadach-rzekach (Jan Paweł II, Benedykt XVI,
Franciszek) - Aleksandra Pethe
13. Wariacje wokół medialnej komedii - Józef Olejniczak
14. O nadużywaniu emocji w tekstach dziennikarskich - Rafał Śpiewak
Część III
Komunikacja medialna i marketingowa
15. Nekromarketing i stereotypy komunikacji medialnej i marketingowej - Łukasz
Wojciechowski, Viktória Babjakovd
16. Scenografia v obrazę printovej reklamy - Maria Koskova
17. Celebrities in advertising - Peter Mikulas
18. Percepcia body image v medialnom priestore generaciou Y - Ivana Polakevicovda
19. Typologicka struktura medialnych hrdinov adolescentov - Hana Pravdova, Andrea
Koltaiova
Część IV
Odpowiedzialność dziennikarza, odpowiedzialność mediów
20. Kierunki badań w zakresie społecznej odpowiedzialności polskich mediów -
Jerzy Gołuchowski, Anna Losa-Jończyk
21. Społeczna odpowiedzialność prasy lokalnej - na przykładzie tygodników
wielkopolskich (wydawanych przez Polskapresse)
- Magdalena Baranowska-Szczepańska
22. Odpowiedzialność - dziennikarska komedia pomyłek - Anna Musialik-Chmiel
23. Medyczny dyskurs poradnikowy w kontekście społecznej odpowiedzialności mediów
-Joanna Smól
24. Etika v zurnalistike vs. etika v PR - Jana Matusovda
25. Spolocenska zodpovednost medii - jazykova korektnost v masmcdialnej praxi - Andrej
Habinak
26. Dominancia masmedii v kazdodennej rovine reality a fenomen profesjonality - Viera
Lehoczka
27. Communicating in the traditional media in thc context of culture - Irena
Kamińska-Radomska
Część V
Komunikacja w sieci - stereotypy, strategie, wspólnoty
28. Communication strategies of the leaders of the Polish political scene on the
Internet - the case study - Małgorzata Adamik-Szysiak
29. Kontestacja władzy w przestrzeni Internetu jako przykład strategii wizerunkowej.
Analiza niemieckiej pozaparlamentarnej Partii "Pogo" - Agnieszka
Wałecka-Rynduch
30. Anonimowość sieciowego dyskursu a problem egalitarności i autonomiczności
obywatelskiej deliberacji w Internecie - Jakub Parnes
31. Digital Networking jako narzędzie budowy społeczeństwa obywatelskiego - Marta du
Vall
32. Stereotype approaches to media presentation of the Roma - Eva Poldkovd
33. Nie jesteśmy z księżyca. O komunikowaniu tożsamościowym w blogosfcrze - Katarzyna
Zagórska
34. Budowanie tożsamości internetowej wśród dorastającego pokolenia w Rosji - Anna
Kadykało
35. Polish lesbian on-line community - research results - Karina Cicha
36. Narracje memoratywne i nekrofilijne w sieci - Katarzyna Zdanowicz-Cyganiak
443 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- RYNEK MEDIALNY LAKOMY M.
- SKUTECZNA REKLAMA JAK REKLAMOWAĆ ŻEBY SPRZEDAĆ BARTNIK M.
- KREATYWNA REKLAMA BURTENSHAW K. MAHON N. BARFOOT C.
- ADWORDS 360° KATALOG SKUTECZNYCH KAMPANII WIKTORSKA P.
- KONKURENCYJNY RYNEK MEDIALNY TELEWIZJA WOBEC NOWYCH MEDIÓW SOKOŁOWSKI M. SIEROCKI R. RED.
- MARKETING MEDIALNY JUPOWICZ-GINALSKA A.
- GOOGLE ADWORDS W PRAKTYCE SKUTECZNA REKLAMA W INTERNECIE MODRZEWSKI P.
- 10 ZAŁOŻEŃ NETWORKINGU JAK W PEŁNI WYKORZYSTAĆ SWOJE ZNAJOMOŚCI JAMES L.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|