ADWORDS 360° KATALOG SKUTECZNYCH KAMPANII
WIKTORSKA P. wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2016, wydanie Icena netto: 36.65 Twoja cena 34,82 zł + 5% vat - dodaj do koszyka AdWords 360°
Katalog skutecznych kampanii
Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca,
zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie
jest wielkość środków zainwestowanych w reklamę. Sukces zależy w dużej mierze od
wiedzy reklamodawcy na temat własnego produktu lub usługi (czy potrafisz np. w kilku
prostych słowach opisać, dlaczego Twoja oferta jest wyjątkowa?), grupy docelowej i jej
internetowych zwyczajów, a także narzędzia, jakim reklamodawca zamierza się
posłużyć. W tym przypadku chodzi o system reklamy Google AdWords.
Perfekcyjnego wykorzystania systemu reklamowego Google’a można uczyć się samemu
metodą prób i błędów. Oczywiście jest to skuteczny sposób, tyle że koszto- i
czasochłonny. Czy istnieje lepszy? Od dawna wiadomo, że najlepszą metodą uczenia się
jest podpatrywanie innych, w biznesie znane pod nazwą benchmarking. Snickers, BMW,
Pepsi-Max, Tiger, BZ WBK i inni pokazani w książce giganci marketingu potrafili
wycisnąć z AdWords sto procent jego możliwości. Doszli do tego, stopniowo poznając
system od środka. Ty bądź sprytniejszy. Sięgnij po tę książkę i zabaw się w
internetowego szpiega. Poznaj tajemnice skutecznych kampanii reklamowych, uruchom
wyobraźnię i nakłoń Google AdWords do pracy na Twoją rzecz!
Wstęp (9)
- Poznajmy się (12)
- Wprowadzenie do książki (14)
Rozdział 1. Wyszukiwarka potęgą sprzedaży (17)
- Case study 1. Snickers - misspelling (23)
- Case study 2. L'Oréal Paris - potęga Google Insight (27)
- Case study 3. Fiat - historia powrotu na rynek amerykański (29)
- Case study 4. Wisely - kreatywna promocja agencji (31)
- Case study 5. Baby SuperMall - modele atrybucji potęgą inteligentnej sprzedaży (33)
- Case study 6. BZ WBK - terminale płatnicze (37)
Rozdział 2. Sieć reklamowa Google (GDN) potęgą zasięgu (41)
- Kilka faktów na temat sieci GDN (43)
- Case study 7. Travelist - bo wakacje są najważniejsze (47)
- Case study 8. Watchfinder - strategie budowania list remarketingowych (52)
- Case study 9. Brytyjska organizacja humanitarna Oxfam (55)
- Case study 10. HushHush.com (57)
- Case study 11. Storkie Express - remarketing dynamiczny (59)
Rozdział 3. Wideo potęgą wizerunku (61)
- Pozwól, że zafunduję Ci szybki powrót do przeszłości (62)
- Rodzaje treści na YouTube (64)
- Kim jest użytkownik youtube? (68)
- Case study 12. #BMWstories (75)
- Case study 13. Honda - On the Other Site (81)
- Case study 14. Pepsi Max - niemożliwe staje się możliwe (83)
- Case study 15. Tiger Energy Drink (86)
- Case study 16. Burger King - 64 dedykowane pre-rolle (89)
- Case study 17. Eat24 - nietypowa promocja aplikacji (91)
- Case study 18. Sodimac - Eco Guide (93)
- Case study 19. Australijska Policja Federalna - odnaleźć zaginionych (95)
- Case study 20. Centre de Prévention du Suicide - wysłuchaj (97)
- Case study 21. Geico - zawieszeni w czasie (99)
Rozdział 4. Reklama mobilna, czyli mikromomenty (101)
- Użytkownicy (102)
- Treści mobilne (106)
- Case study 22. Savings.com - mobilna strategia sprzedaży (108)
- Case study 23. Rosetta Stone - mobilny masthead (110)
- Case study 24. Old Spice - zew natury (112)
- Case study 25. LG G2 - czujesz się śledzony? (114)
Rozdział 5. Zintegrowane kampanie reklamowe (117)
- Polska oczekuje innowacji! (118)
- Case study 26. BMW i - interaktywne okno na świat (120)
- Case study 27. Volvo - wirtualna rzeczywistość z Google Cardboard (122)
- Case study 28. STYLEPIT - interaktywny katalog (124)
- Case study 29. Assassin's Creed III - multimedialna podróż śladami mordercy (126)
- Case study 30. Audi TT - przetestuj wirtualny kokpit (129)
Brief reklamowy (131)
Kilka słów od SEM-owca (137)
Podziękowania (140)
144 strony, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- 10 ZAŁOŻEŃ NETWORKINGU JAK W PEŁNI WYKORZYSTAĆ SWOJE ZNAJOMOŚCI JAMES L.
- KONKURENCYJNY RYNEK MEDIALNY TELEWIZJA WOBEC NOWYCH MEDIÓW SOKOŁOWSKI M. SIEROCKI R. RED.
- MARKETING MEDIALNY JUPOWICZ-GINALSKA A.
- GOOGLE ADWORDS W PRAKTYCE SKUTECZNA REKLAMA W INTERNECIE MODRZEWSKI P.
- (KO)MEDIA KONTEKSTY DYSKURSU MEDIALNEGO GOŁUCHOWSKI J. KONIECZNA D. ZDANOWICZ-CYGANIAK K.
- RYNEK MEDIALNY LAKOMY M.
- SKUTECZNA REKLAMA JAK REKLAMOWAĆ ŻEBY SPRZEDAĆ BARTNIK M.
- KREATYWNA REKLAMA BURTENSHAW K. MAHON N. BARFOOT C.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|