GOOGLE ADWORDS W PRAKTYCE SKUTECZNA REKLAMA W INTERNECIE
MODRZEWSKI P. wydawnictwo: PWN , rok wydania 2008, wydanie I cena netto: 57.50 Twoja cena 54,63 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Obszerny przewodnik dla wszystkich, którzy pragną zaistnieć w sieci, dzięki
wykorzystaniu najszybciej rozwijającego się i przyszłościowego medium reklamowego –
wyszukiwarki Google. Książka pokazuje, jak krok po kroku przeprowadzić
pierwszą kampanię reklamową w Google AdWords, prawidłowo stworzyć przekaz
reklamowy i wybrać odpowiednią pulę słów kluczowych. Opisuje również, jak
wykorzystać najważniejsze narzędzia Google AdWords, takie jak Google Analytics i
Optymalizator Witryny, które wspomagają użytkownika w podejmowaniu optymalnych decyzji
dotyczących działań reklamowych w Internecie.
Książka przeznaczona jest zarówno dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z
marketingiem w wyszukiwarkach, jak i tych, które pragną uporządkować i uzupełnić
swoją wiedzę dotyczącą programu AdWords i dostępnych narzędzi Google. Jest przydatna
osobom, które same zarządzają kampaniami AdWords, oraz marketerom, którzy zlecają i
nadzorują prowadzenie kampanii. Zainteresuje także przedsiębiorców prowadzących
własną działalność, poszukujących skutecznego i optymalnego kosztowo sposobu na
reklamowanie swojej firmy.
374 strony, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- 10 ZAŁOŻEŃ NETWORKINGU JAK W PEŁNI WYKORZYSTAĆ SWOJE ZNAJOMOŚCI JAMES L.
- KONKURENCYJNY RYNEK MEDIALNY TELEWIZJA WOBEC NOWYCH MEDIÓW SOKOŁOWSKI M. SIEROCKI R. RED.
- MARKETING MEDIALNY JUPOWICZ-GINALSKA A.
- KREATYWNA REKLAMA BURTENSHAW K. MAHON N. BARFOOT C.
- ADWORDS 360° KATALOG SKUTECZNYCH KAMPANII WIKTORSKA P.
- (KO)MEDIA KONTEKSTY DYSKURSU MEDIALNEGO GOŁUCHOWSKI J. KONIECZNA D. ZDANOWICZ-CYGANIAK K.
- RYNEK MEDIALNY LAKOMY M.
- SKUTECZNA REKLAMA JAK REKLAMOWAĆ ŻEBY SPRZEDAĆ BARTNIK M.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|