ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 28.40 26,98   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SZKOLENIA JAK JE PROWADZIĆ BY...


ŁAGUNA M.

wydawnictwo: GWP , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 28.40 Twoja cena  26,98 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak prowadzić szkolenia, by:

- uczestnicy czuli się zmotywowani do nauki,

- praca w grupie przebiegała sprawnie i w dobrej atmosferze,

- a cel zajęć został zrealizowany.

W czasie szkoleń i wszelkiego typu nauki najistotniejsza jest dobra współpraca między uczącym a uczestnikami zajęć. Aby ją osiągnąć, trzeba przede wszystkim mieć świadomość tego, czym są szkolenia, i umieć je odnieść do koncepcji szeroko rozumianej edukacji dorosłych.

Autorka przystępnie prezentuje etapy cyklu szkoleniowego, opisuje sposoby prowadzenia zajęć i sprawdzone metody aktywizujące pracę z grupami. Książka przyda się każdej osobie prowadzącej szkolenia, trenerom i psychologom, ale także nauczycielom w szkołach i pedagogom.


Spis treści

Wstęp

Rozdział 1
Szkolenie jako wspomaganie procesu uczenia się

Rodzaje szkoleń i ich specyfika
Przyczyny rosnącej potrzeby szkoleń
Wspieranie uczenia się przez organizację
Nauczanie dorosłych
Trzy poziomy wyjaśniania zjawisk uczenia się według Gordona Allporta
Koncepcja uczenia się przez doświadczenie Davida Kolba
Sytuacja szkolenia i jej oddziaływanie na osobowość uczestników

Rozdział 2
Etapy cyklu szkoleniowego

Przebieg cyklu szkoleniowego w zależności od rodzaju szkolenia
Analiza potrzeb szkoleniowych
Dobór uczestników szkolenia
Projektowanie szkolenia
Cele szkolenia
Przygotowanie pomocy i materiałów szkoleniowych Przeprowadzanie szkolenia
Ocena szkolenia i działania po jego zakończeniu

Rozdział 3
Metody prowadzenia zajęć

Metody tradycyjne i aktywizujące w nauczaniu
Wykład
Dyskusja
Analiza przypadku
Gry i symulacje
Odgrywanie ról
Metody uczenia się na stanowisku pracy
E-learning

Rozdział 4
Uczenie się w grupie

Grupa i jej dynamika
Praca z grupą i z podgrupami
Przestrzeń, w której odbywa się szkolenie
Osoba prowadząca i jej podejście do szkolenia
Uwagi końcowe
Bibliografia


253 strony, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA CZYLI JAK DOBRY POCZĄTEK PROWADZI DO SUKCESU
ŁAGUNA M. FORTUNA P.

- METODY PROWADZENIA SZKOLEŃ CZYLI NIEZBĘDNIK TRENERA
KOZAK A. ŁAGUNA M.

- NIEKONWENCJONALNE METODY SZKOLENIOWE CZYLI JAK UATRAKCYJNIĆ ZAJĘCIA
URBAN M.

- PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA
FORTUNA P. ŁAGUNA M.

- IDENTYFIKACJA POTRZEB SZKOLENIOWYCH
BOYDELL T. LEARY M.

- TRENER SKUTECZNY PROCEDURY DLA PROWADZĄCYCH SZKOLENIA
NIEMCZYK A.

- METAFORY I ANALOGIE W SZKOLENIACH
FORTUNA P. URBAN M.

- MAGIA METAFORY 77 OPOWIEŚCI DLA TRENERÓW NAUCZYCIELI I MYŚLICIELI
OWEN N.

- METODY PROWADZENIA SZKOLEŃ
ŁAGUNA M. KOZAK A.

- PLANOWANIE I PROJEKTOWANIE SZKOLEŃ
RAE L.

- PERSWAZJA W PRACY TRENERA CZYLI JAK KSZTALTOWAĆ POSTAWY UCZESTNIKÓW
FORTUNA P. / SZKOLEŃ

- PODRĘCZNIK TRENERA
JARMUŻ S. WITKOWSKI T.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022