ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 44.70 42,47   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KONKURENCYJNY RYNEK MEDIALNY TELEWIZJA WOBEC NOWYCH MEDIÓW


SOKOŁOWSKI M. SIEROCKI R. RED.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 44.70 Twoja cena  42,47 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

"Funkcjonowanie i rozwój nowych mediów, podobnie jak nowych zjawisk i tendencji w mediach "tradycyjnych", oraz ich ocena i przewidywanie skutków to główny nurt w badaniach współczesnego medioznawstwa. I jest to w pełni zrozumiałe, gdyż jesteśmy świadkami zmian tak dynamicznych, iż często nie nadąża za nimi refleksja naukowa.

Dlatego z wielkim uznaniem podejmuję się recenzji publikacji, która z racji swej problematyki poszerza dorobek polskiego medioznawstwa o nowe badania, analizy i teorie dotyczące nowych mediów o "tradycyjnej" telewizji."

Z recenzji prof. dr hab. Katarzyny-Ignatowicz


Radosław Sierocki, Marek Sokołowski
Wstęp

CZĘŚĆ I Nowe media

Bogdan Gębski
Ekstensje i ekskluzje współczesnego człowieka

Jakub Nowak
Dlaczego nie nowa (cyfrowa) sfera publiczna?
Ograniczenia dotyczące funkcjonowania Internetu jako przestrzeni publicznej debaty u progu drugiej dekady XXI wieku

Jerzy Biniewicz
O agresji w mediach i o ich agresywności słów kilka

Miłosz Babecki
"Frontier homestead"? o negatywnym potencjale modelowania przynależności w Internecie

Jolanta Chwastyk-Kowalczyk
Sposoby e-komunikowania społeczności polskiej na Wyspach Brytyjskich i w Irlandii jako przedłużenie krajowego systemu medialnego

Barbara Koc-Kozłów iec, Anna Koper
Język perswazji czy manipulacji stosowany w komunikatach marketingowych

Katarzyna Charkowska
Seksting - moda na autopornografię wśród współczesnej polskiej młodzieży

Roman Grzejszczak
Internet a świat polityki - fenomen Krzysztofa Kononowicza

Grażyna Pietruszewska-Kobiela
Język nowych mediów i język nowej literatury.

CZĘŚĆ II Telewizja w nowej rzeczywistości medialnej XXI wieku: analizy i interpretacje

Katarzyna Konarska
Między przeszłością a przyszłością - rozważania wokół problemu tożsamości mediów publicznych w Polsce

Maciej Białas
Songi misjonarza. Obraz kultury muzycznej w polskiej telewizji publicznej polska telewizja publiczna jako kultura muzyczna

Olga Dąbrowska-Cendrowska
Polska telewizja śniadaniowa - podobieństwa i różnice między programem "Pytanie na Śniadanie" emitowanym przez telewizyjną dwójkę a komercyjnym "Dzień Dobry TVN"

Stanisław Dunin-Wilczyński
Suspens w newsie telewizyjnym

Magdalena Golińska-Konecko
"Telewizja dla dziennikarzy" - kryzys publicznej telewizji w Polsce czy dziennikarstwo czasów kryzysu?

Judyta Perczak
Reklama w życiu codziennym. Kto i jak nami manipuluje?

Noty o autorach.


314 stron, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- ELITARNE I POPULARNE WZORY CZYTANIA
KOŁODZIEJSKA J.

- DYLEMATY CYWILIZACJI INFORMATYCZNEJ
RED. SZEWCZYK A.

- PSYCHOLOGIA EMOCJI
ŁOSIAK W.

- 10 ZAŁOŻEŃ NETWORKINGU JAK W PEŁNI WYKORZYSTAĆ SWOJE ZNAJOMOŚCI
JAMES L.

- CYFROWA KULTURA MASOWA A KULTURA POLITYCZNA SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO W PERSPEKTYWIE TEORII KULTURY
PAWLAK P.

- RYNEK MEDIALNY
LAKOMY M.

- KSIĄŻKI W ŻYCIU NAJMŁODSZYCH
ANTCZAK M.WALCZAK-NIEWIADOMSKA A. RED.

- SKUTECZNA REKLAMA JAK REKLAMOWAĆ ŻEBY SPRZEDAĆ
BARTNIK M.

- KULTURA CZYTELNICZA I INFORMACYJNA TEORIA I PRAKTYKA. WYBRANE ZAGADNIENIA
ZNAJOMSKI A. DYMMEL A. KOTUŁA S.D.

- KREATYWNA REKLAMA
BURTENSHAW K. MAHON N. BARFOOT C.

- WYCHOWANIE DO CZYTELNICTWA UCZNIÓW SZKÓŁ POWSZECHNYCH W II RP
MICHALSKA I.

- JĘZYKI MNIEJSZOŚCI I MIGRACJE W PEJZAŻU KULTUROWYM WŁOCH
MISIUDA-REWERA W.

- NA CO DZIEŃ I OD ŚWIĘTA KSIĄŻKA W ŻYCIU POLAKÓW W XIX-XXI WIEKU
CHAMERA-NOWAK A.JAROSZ D. RED.

- NIENAWIŚĆ W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ
JAKUBOWSKA U. SZAROTA P. RED.

- KSZTAŁTOWANIE KAPITAŁU SPOŁECZNEGO UJĘCIE Z PERSPEKTYWY BIBLIOTEKOZNAWCZEJ
WOJCIECHOWSKA M.

- DZIECI I TELEWIZJA PERSPEKTYWA GLOBALNA
LEMISH D.

- INSPIRACJE CZYTELNICZE W ŻYCIU MŁODEGO POKOLENIA
ANTCZAK M. RED.

- ELEKTRONICZNA ADMINISTRACJA JAKO NARZĘDZIE WDRAŻANIA ZMIAN ORGANIZACYJNYCH
JASTRZĘBSKA K.

- CZYTELNICY ZASOBY INFORMACJI I WIEDZY TRADYCJA I PRZEMIANY W CZASACH KULTURY CYFROWEJ
DYMMEL A. KOTUŁA S.D. RED.

- ADWORDS 360° KATALOG SKUTECZNYCH KAMPANII
WIKTORSKA P.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022