KONKURENCYJNY RYNEK MEDIALNY TELEWIZJA WOBEC NOWYCH MEDIÓW
SOKOŁOWSKI M. SIEROCKI R. RED. wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2011, wydanie I cena netto: 44.70 Twoja cena 42,47 zł + 5% vat - dodaj do koszyka "Funkcjonowanie i rozwój nowych mediów, podobnie jak nowych zjawisk i tendencji
w mediach "tradycyjnych", oraz ich ocena i przewidywanie skutków to główny
nurt w badaniach współczesnego medioznawstwa. I jest to w pełni zrozumiałe, gdyż
jesteśmy świadkami zmian tak dynamicznych, iż często nie nadąża za nimi refleksja
naukowa.
Dlatego z wielkim uznaniem podejmuję się recenzji publikacji, która z racji swej
problematyki poszerza dorobek polskiego medioznawstwa o nowe badania, analizy i teorie
dotyczące nowych mediów o "tradycyjnej" telewizji."
Z recenzji prof. dr hab. Katarzyny-Ignatowicz
Radosław Sierocki, Marek Sokołowski
Wstęp
CZĘŚĆ I Nowe media
Bogdan Gębski
Ekstensje i ekskluzje współczesnego człowieka
Jakub Nowak
Dlaczego nie nowa (cyfrowa) sfera publiczna?
Ograniczenia dotyczące funkcjonowania Internetu jako przestrzeni publicznej debaty u
progu drugiej dekady XXI wieku
Jerzy Biniewicz
O agresji w mediach i o ich agresywności słów kilka
Miłosz Babecki
"Frontier homestead"? o negatywnym potencjale modelowania
przynależności w Internecie
Jolanta Chwastyk-Kowalczyk
Sposoby e-komunikowania społeczności polskiej na Wyspach Brytyjskich i w
Irlandii jako przedłużenie krajowego systemu medialnego
Barbara Koc-Kozłów iec, Anna Koper
Język perswazji czy manipulacji stosowany w komunikatach marketingowych
Katarzyna Charkowska
Seksting - moda na autopornografię wśród współczesnej polskiej młodzieży
Roman Grzejszczak
Internet a świat polityki - fenomen Krzysztofa Kononowicza
Grażyna Pietruszewska-Kobiela
Język nowych mediów i język nowej literatury.
CZĘŚĆ II Telewizja w nowej rzeczywistości medialnej XXI wieku: analizy i
interpretacje
Katarzyna Konarska
Między przeszłością a przyszłością - rozważania wokół problemu
tożsamości mediów publicznych w Polsce
Maciej Białas
Songi misjonarza. Obraz kultury muzycznej w polskiej telewizji publicznej polska
telewizja publiczna jako kultura muzyczna
Olga Dąbrowska-Cendrowska
Polska telewizja śniadaniowa - podobieństwa i różnice między programem
"Pytanie na Śniadanie" emitowanym przez telewizyjną dwójkę a komercyjnym
"Dzień Dobry TVN"
Stanisław Dunin-Wilczyński
Suspens w newsie telewizyjnym
Magdalena Golińska-Konecko
"Telewizja dla dziennikarzy" - kryzys publicznej telewizji w Polsce czy
dziennikarstwo czasów kryzysu?
Judyta Perczak
Reklama w życiu codziennym. Kto i jak nami manipuluje?
Noty o autorach.
314 stron, B5, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- ELITARNE I POPULARNE WZORY CZYTANIA KOŁODZIEJSKA J.
- DYLEMATY CYWILIZACJI INFORMATYCZNEJ RED. SZEWCZYK A.
- PSYCHOLOGIA EMOCJI ŁOSIAK W.
- 10 ZAŁOŻEŃ NETWORKINGU JAK W PEŁNI WYKORZYSTAĆ SWOJE ZNAJOMOŚCI JAMES L.
- CYFROWA KULTURA MASOWA A KULTURA POLITYCZNA SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO W PERSPEKTYWIE TEORII KULTURY PAWLAK P.
- RYNEK MEDIALNY LAKOMY M.
- KSIĄŻKI W ŻYCIU NAJMŁODSZYCH ANTCZAK M.WALCZAK-NIEWIADOMSKA A. RED.
- SKUTECZNA REKLAMA JAK REKLAMOWAĆ ŻEBY SPRZEDAĆ BARTNIK M.
- KULTURA CZYTELNICZA I INFORMACYJNA TEORIA I PRAKTYKA. WYBRANE ZAGADNIENIA ZNAJOMSKI A. DYMMEL A. KOTUŁA S.D.
- KREATYWNA REKLAMA BURTENSHAW K. MAHON N. BARFOOT C.
- WYCHOWANIE DO CZYTELNICTWA UCZNIÓW SZKÓŁ POWSZECHNYCH W II RP MICHALSKA I.
- JĘZYKI MNIEJSZOŚCI I MIGRACJE W PEJZAŻU KULTUROWYM WŁOCH MISIUDA-REWERA W.
- NA CO DZIEŃ I OD ŚWIĘTA KSIĄŻKA W ŻYCIU POLAKÓW W XIX-XXI WIEKU CHAMERA-NOWAK A.JAROSZ D. RED.
- NIENAWIŚĆ W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ JAKUBOWSKA U. SZAROTA P. RED.
- KSZTAŁTOWANIE KAPITAŁU SPOŁECZNEGO UJĘCIE Z PERSPEKTYWY BIBLIOTEKOZNAWCZEJ WOJCIECHOWSKA M.
- DZIECI I TELEWIZJA PERSPEKTYWA GLOBALNA LEMISH D.
- INSPIRACJE CZYTELNICZE W ŻYCIU MŁODEGO POKOLENIA ANTCZAK M. RED.
- ELEKTRONICZNA ADMINISTRACJA JAKO NARZĘDZIE WDRAŻANIA ZMIAN ORGANIZACYJNYCH JASTRZĘBSKA K.
- CZYTELNICY ZASOBY INFORMACJI I WIEDZY TRADYCJA I PRZEMIANY W CZASACH KULTURY CYFROWEJ DYMMEL A. KOTUŁA S.D. RED.
- ADWORDS 360° KATALOG SKUTECZNYCH KAMPANII WIKTORSKA P.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|