ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 32.20 30,59   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

METODY PROWADZENIA SZKOLEŃ


ŁAGUNA M. KOZAK A.

wydawnictwo: GWP , rok wydania 2014, wydanie II

cena netto: 32.20 Twoja cena  30,59 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Metody prowadzenia szkoleń


Doskonała publikacja adresowana zarówno do początkujących trenerów, którzy mogą się dzięki niej nauczyć zasad wybierania odpowiednich metod pracy, przygotowywania potrzebnych materiałów i prowadzenia sesji szkoleniowych, jak i do osób mających już praktykę w prowadzeniu szkoleń – tym ostatnim pomoże uporządkować własne doświadczenia i zrobić kolejny krok na drodze rozwoju zawodowego

• wyczerpujące informacje dotyczące podstawowych metod
• szczegółowo omówione praktyczne aspekty pracy trenera
• kompendium wiedzy dla każdego szkoleniowca

Każda z metod pracy i prowadzenia zajeć z grupą została szczegółowo omówiony, autorki pokazały jej mocne i słabe strony oraz określiły cele, które można dzięki niemu osiągnąć. Książka została napisana przystępnym językiem i ma przejrzystą strukturę, która sprawia, że bardzo łatwo można w niej znaleźć interesujące nas w danej chwili zagadnienie.


Wprowadzenie

Rozdział 1
Od czego zależy wybór metod?
1.1. Uczestnicy szkolenia nie są dziećmi
1.2. Uczestnicy szkolenia mogą preferować różne style uczenia się
1.3. Tradycyjne i aktywizujące podejście do nauczania
1.4. Czym się kierować przy wyborze metod?

Rozdział 2
Metody na dobry początek
2.1. Jaką rolę pełni początek szkolenia?
2.2. Czy uczestnicy ulegają efektowi pierwszego wrażenia?
2.3. Jak się przedstawić?
2.4. Jaką formułę przedstawiania się zaproponować uczestnikom?
2.5. Jak rozpocząć pracę z grupą?
2.6. Jak wprowadzić w tematykę szkolenia?
2.7. Jak zawierać kontrakt z grupą?

Rozdział 3
Wykład i prezentacja
3.1. Jak można wykorzystać wykład w trakcie szkolenia?
3.2. Przygotowanie wykładu
3.3. Prowadzenie wykładu
3.4. Jak opracować dobrą prezentację?

Rozdział 4
Dyskusja
4.1. Przygotowanie i prowadzenie dyskusji
4.2. Kompetencje rozwijane dzięki dyskusji
4.3. Różne formy dyskusji

Rozdział 5
Studium przypadku
5.1. Sposób wykorzystania studium przypadku w pracy z grupą
5.2. Umiejętności doskonalone dzięki analizie przypadku
5.3. Jak napisać tekst do analizy?
5.4. Sposoby przygotowania tekstu i pracy ze studium przypadku

Rozdział 6
Odgrywanie ról
6.1. W jaki sposób uczymy się nowych zachowań?
6.2. Przygotowanie materiałów do odgrywania ról
6.3. Praca z grupą z zastosowaniem odgrywania ról
6.4. Wykorzystanie nagrań wideo w odgrywaniu ról

Rozdział 7
Gry i symulacje
7.1. Kompetencje rozwijane za pomocą gier i symulacji
7.2. Sposoby wykorzystania gier w programie szkolenia
7.3. Główne etapy gry szkoleniowej
7.4. Emocje wywoływane przez gry oraz sposoby radzenia sobie z nimi

Bibliografia


152 strony, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- METAFORY I ANALOGIE W SZKOLENIACH
FORTUNA P. URBAN M.

- EFEKTYWNE SZKOLENIE. TECHNIKI DOSKONALENIA UMIEJĘTNOŚCI TRENERSKICH
LESLIE RAE

- PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA CZYLI JAK DOBRY POCZĄTEK PROWADZI DO SUKCESU
ŁAGUNA M. FORTUNA P.

- PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA
FORTUNA P. ŁAGUNA M.

- GESTALT TERAPIA KRÓTKOTERMINOWA
HOUSTON G.

- ZBIÓR NIEDROGICH GIER SZKOLENIOWYCH
SCANELL M. CAIN J.

- PLANOWANIE I PROJEKTOWANIE SZKOLEŃ
RAE L.

- HARVARD BUSINESS REVIEW AUTOMOTYWACJA
HARVARD BUSUNESS SCHOOL PRESS

- MAGIA METAFORY 77 OPOWIEŚCI DLA TRENERÓW NAUCZYCIELI I MYŚLICIELI
OWEN N.

- METODY PROWADZENIA SZKOLEŃ CZYLI NIEZBĘDNIK TRENERA
KOZAK A. ŁAGUNA M.

- DZIECI O SILNEJ WOLI OD KONFLIKTU DO WSPÓŁPRACY
MACKENZIE R.J.

- POSKROMIĆ ADHD PODRĘCZNIK TERAPEUTY POZNAWCZO-BEHAWIORALNA TERAPIA DOROSŁYCH
SAFREN S.

- WYRAŻAĆ SIĘ ZROZUMIALE
SHUTZ VON THUN F.

- TEORIA I PRAKTYKA TERAPII GESTALT
MELLIBRUDA J.

- SZKOLENIOWE METODY SYMULACYJNE
WOŹNIAK J. BALCERAK A.

- STUDIUM PRZYPADKU W PRAKTYCE SZKOLENIOWEJ CZYLI JAK UCZYĆ SIĘ NA
FORTUNA P. / DOŚWIADCZENIACH INNYCH

- LIDER NA KOZETCE
DE VRIES K.

- NIEKONWENCJONALNE METODY SZKOLENIOWE CZYLI JAK UATRAKCYJNIĆ ZAJĘCIA
URBAN M.

- WYWIAD MOTYWUJĄCY JAK PRZYGOTOWAĆ LUDZI DO ZMIANY
MILLER W.R. ROLLNICK S.

- SZKOLENIA JAK JE PROWADZIĆ BY...
ŁAGUNA M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022